شناسهٔ خبر: 136102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین یک‌هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر برای ساخت در مرحله تامین است

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بیش ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرستان ابهر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: خوشبختانه زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه هفته گذشته بررسی تامین زمین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرستان خدابنده برگزار شد، گفت: خوشبختانه زمین مورد نظر در شهرهای گرماب و زرین رود تامین  شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل زمین در شهرهای  با جمعیت زیر۵۰ هزار نفر به صورت هفتگی در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود، ابراز داشت: روند اجرای پروژه ها در این شهرها به بنیاد مسکن واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر درشهرستان ابهر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر مشمول طرح نهضت ملی مسکن هستند. 

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۸۲ واحد مسکونی بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: زمین ۴۱۰  واحد مسکونی تامین شده و پیمانکار هم مشخص و در حال آماده سازی زمین است. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است، بیان کرد: همچنین یک هزار نفر هم در انتظار تامین زمین هستند.