شناسهٔ خبر: 136174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل کالای جنوب استان:

بیش از یک میلیون تن کالا از مبادی جنوب سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور حمل شد

کالا رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از حمل یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۸۹ تن کالا از مبادی جنوب استان به سایر نقاط کشور در ۲ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، مهرالله داموغ رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در همین بازه زمانی ۶۷ هزار و ۷۴۷ فقره بارنامه توسط شرکتهای حمل ونقل کالا جنوب استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی عمده کالاهای جابجا شده را  هندوانه، گندم، کلینکر و گازوئیل برشمرد.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان افزود: ۷۶ شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح جنوب استان سیستان و بلوچستان فعال هستند.

داموغ خاطرنشان کرد: رشد صدور بارنامه موجب افزایش درآمد در جنوب استان شده و متعاقب آن تأثیر مستقیم در نگهداری راه‌ها دارد که امیدواریم در سال رشد تولید و مهار تورم و با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری با تلاشی مضاعف نسبت به وظایف خود اقدام نموده تا موجب رشد اقتصادی در جنوب سیستان و بلوچستان و به تبع آن در کشور باشیم.

وی  از مردم خواست هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به اداره کل راهداری جنوب استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.