شناسهٔ خبر: 136226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

تحقق ۱۵۷ درصدی تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی/ آذربایجان‌غربی پیشتاز اجرای طرح جوانی جمعیت در کشور

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان در بخش تامین زمین برای واحدهای مسکونی متقاضیان واجد شرایط تحقق ۱۵۷ درصدی چشم‌انداز را ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه قرارگاه تامین مسکن کشور، که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: با این آمار آذربایجان‌غربی در بخش تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اراضی مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط را تامین کرده‌است.

وی ادامه داد: این اراضی تامین شده در شهرهای مختلف استان و شهر جدید گلمان قرار دارند و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر تهیه طرح تفکیکی و آماده سازی ۸۱۹ هکتار از اراضی این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دست اقدام است.

حمزه‌لو اضافه کرد: اراضی شناسایی شده بعد از تهیه طرح مطالعاتی، تفکیک و آماده سازی شده و جهت ساخت مسکن تحویل متقاضیان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت در کشور بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی پیشتاز کشور است.