شناسهٔ خبر: 136232 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

صدور پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز

مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان آغاز نشست‌های پیگیری ساخت شهرک‌ها گفت: پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در نشست‌های پیگیری ساخت شهرک‌ها آخرین وضعیت شهرک‌ها و مصوبات مربوط به آن‌ها بررسی و پیگیری خواهد شد، گفت: در هر جلسه سعی می‌کنیم مورد به مورد به بررسی آخرین وضعیت شهرک‌های مصوب بپردازیم و چالش‌های موجود بر سر راه ساخت آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت شهرک‌های مسکونی یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، افزود: در این جلسات چالش‌های زیرساختی، مسائل شهرسازی، جمعیتی، اقلیمی و فرهنگی هر شهرک بررسی خواهد شد.

مالکی با بیان اینکه برای ۴ شهرک در استان البرز پیش پروانه ساخت صادر شده است، ادامه داد: از این میان برای دو شهرک اشتهارد و نظر آباد طرح جامع تهیه شده است.

وی در پایان گفت: سیاست ساخت شهرک اگر همراه با رعایت ضوابط و شرایط منطقه‌ای و بومی ساکنان آن باشد از سیاست‌های بسیار موفق در تولید و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ساخت شهرک‌های مسکونی از سیاست‌های دولت سیزدهم در تامین و حل مشکل مسکن در کشور است.