به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری لرستان و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات ایشان، معاونین املاک و حقوقی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی لرستان صبح روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در اداره مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح از طریق تلفن 111 به مشکلات و سوالات مردمی در حوزه راه و شهرسازی به صورت مستقیم پاسخ دادند.
لازم به ذکر است این سامانه در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و هر هفته یکی از دستگاه های دولتی در این سامانه به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی حضور خواهد یافت.