شناسهٔ خبر: 136302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بافق مطرح کرد؛

پایان اجرای عملیات روکش بزرگراه بافق-یزد

عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بافق از پایان اجرای عملیات روکش بزرگراه بافق-یزد خبر داد و گفت: طی این عملیات ۵.۴ کیلومتر از بزرگراه بافق - یزد روکش آسفالت و ترمیم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، محمد صالح عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه اجرای عملیات روکش بزرگراه بافق-یزد پایان یافته است، اظهار کرد: عملیات روکش ۵.۴ کیلومتر از بزرگراه بافق-یزد از محدوده مسجد ابوالفضل تا پل مهندس اسدی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال پایان یافته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و تلاش پرسنل و عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق ابراز خرسندی کرد: این پروژه به مدت ۱۰ روز کاری به سرانجام رسیده است.      

عابدی از آغاز عملیات راهسازی سیروس آباد خبر داد و گفت: احداث این جاده باعث صرفه جویی در وقت، سوخت وکاهش مسیر می شود؛ درحالی که بسیاری از مردم بافق با شهرستان های کوهبنان  و کرمان ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه راه های ارتباطی در ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه نقش بسزایی دارند، اظهار کرد: تلاش می کنیم ساخت این جاده به گونه ای باشدکه نه تنها مردم استان های یزد و کرمان بلکه مردم مناطق مرکزی و جنوبی کشور بتوانند از این مسیر بهره مندشوند.