شناسهٔ خبر: 136305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهاباد:

سیل اخیر شهرستان بهاباد ۴۰ میلیارد ریال خسارت زد

تیموری رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهاباد گفت: محور آسفیج - بهاباد، محور آسفیج- کوهبنان و محور بهاباد- چادرملو عمده مسیرهای تحت تأثیر بارندگی اخیر بودند، که سیل به میزان ۴۰ میلیارد ریال به این مسیرها خسارت زد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، مظاهر تیموری رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهاباد با بیان اینکه اخیراً شاهد بارندگی‌های خیلی خوبی در شهرستان بهاباد بودیم، اظهار کرد: از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۸ خرداد بارندگی‌ها شروع شد و  تا ساعت حدوداً ۲۱ با شدت زیادی ادامه داشت.

وی با بیان اینکه بارندگی ابتدا در محدوده شهر بهاباد بود و بعد به مناطق اطراف توسعه پیدا کرد، افزود: عمده مسیرهایی که تحت تأثیر بارندگی بودند، محور آسفیج - بهاباد، محور آسفیج- کوهبنان و محور بهاباد- چادرملو بود.

تیموری ادامه داد: با توجه به‌شدت سیل در مسیر آسفیج - کوهبنان در چند نقطه تحت تأثیر قرار گرفت و در برخی نقاط تردد سخت و برخی ناممکن شد.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهاباد اظهار کرد: شدت سیل قنوها را پر کرده بود و باعث شده بود که سیل در مسیر راه انحراف پیداکرده و خرابی‌هایی را به بار آورد.

وی تصریح کرد: همکاران راهداری بهاباد در حین وقوع سیل در محل حضور پیداکرده و با استفاده از دستگاه‌های گریدر، لودر و کامیون فعالیت بازگشایی و تعمیر راه را شروع کردند.

تیموری به ترافیک زیاد محور در عصر پنجشنبه اشاره کرد و افزود: ۶ خودرو درگیر سیل شدند که خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم؛ همکاران راهداری ظرف مدت یک ساعت تمام نقاط مسیر را که دچار خرابی شده بود را بازگشایی کردند.

رئیس اداره راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای بهاباد گفت: مسیر راهور آسفیج راهور نیز مشابه مسیر آسفیج کوهبنان دچار مشکلاتی شده بود که توسط همکاران رفع شد.

وی در رابطه با میزان خسارت سیل اخیر را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تا به امروز شنبه، همکاران ما همچنان در حال بازسازی مسیر و ترمیم خرابی‌های ناشی از سیل هستند.