شناسهٔ خبر: 136403 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مجری قطار پرسرعت اصفهان- قم -تهران خبر داد؛

تمدید اعتبار اسناد مالی پروژه قطار پرسرعت اصفهان-قم-تهران

قطار ترانزیت ریلی ترانزیت نفتی مجری قطار پرسرعت اصفهان- قم -تهران از تمدید اعتبار اسناد مالی (LC) این پروژه برای پرداخت معوقات خبر داد.

علیرضا صلواتی مجری قطار پرسرعت اصفهان- قم -تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برگزاری نشست با مدیران بانک مرکزی و بانک صنعت معدن و پیمانکاران داخلی و خارجی اظهار کرد: در این جلسه آخرین مطالعات فنی و اقتصادی و وضعیت پروژه ارائه شد و مهمترین موضوع این جلسه بحث تمدید اعتبار اسناد مالی (LC) پروژه اصفهان- قم -تهران بود.

وی تاکید کرد: مقرر شد پرداخت معوقات این پروژه در اسرع وقت انجام و مساعدت لازم توسط بانک مرکزی و بانک صنعت و معدن به عمل آید.

صلواتی ادامه داد: کارشناسان بانک مرکزی جمهوری اسلامی و بانک صنعت و معدن از این پروژه بازدید کرده و در طول مسیر در جریان روند پیشرفت پروژه و موانع مشکلات موجود قرار گرفتند.

مجری قطار پرسرعت اصفهان- قم -تهران خاطر نشان کرد: بازدید از عملیات زیرسازی تکمیل شده در طول مسیر، ترانشه‌ها، خاکریزی‌ها و ابنیه فنی احداث شده شامل پل‌ها و تونل‌ها از دیگر اقدامات مدیران بانک مرکزی در طول بازدید ۸ ساعته بود که توسط مدیر، معاون و کارشناسان اداره تامین منابع خارجی بانک مرکزی انجام شد.

تمدید اعتبار اسناد مالی پروژه قطار پرسرعت اصفهان-قم-تهران