شناسهٔ خبر: 136420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد؛

عدم حذف متقاضیان بدون واریز وجه از طرح نهضت ملی مسکن

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: متقاضیانی که در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اما امکان واریز وجه ندارند، از سامانه حذف نشده و پس از زمان واریز، تخصیص پروژه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه، علی الخصوص قشر ضعیف است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: لازمه ی تحقق این امر، افزایش میزان تسهیلات و کاهش نرخ سود تسهیلات است.

وی افزود: در ماه اخیر، پیشنهاد دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش نرخ تسهیلات تا ۵۵۰ میلیون تومان در شورای پول و اعتبار مصوب شد.

ملک در ادامه گفت: همچنین پیشنهاد دکتر زنگانه، استاندار گلستان برای کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن برای متقاضیان گلستانی در دست بررسی است.

وی از خدمت ویژه دولت به متقاضیانی که پس از ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن امکان واریز وجه اولیه را ندارند سخن گفت و افزود: چنانچه متقاضی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تامین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می گیرد.