شناسهٔ خبر: 136434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در زمینه رسیدگی به درخواستهای مردمی:

از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در زمینه رسیدگی به درخواستهای مردمی تقدیر شد

البرز رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی البرز از عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی منطبق با معیارهای دستگاه های نظارتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ منصوره موسوی ضمن بیان این خبر گفت طی بازدید سرزده ایوبی بازرس فرمانداری کرج از نحوه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی و اجرایی شدن اقداماتی از قبیل نصب بارکد نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و ... این اقدامات را  مفید خواند و  از عملکرد اداره کل تقدیر کرد .

موسوی افزود در این بازدید روند پاسخگویی حضوری و سامانه ای ، اجرای دستور العمل های نظر سنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی ، میز خدمت و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

در این بازدید ایوبی بازرس ویژه فرمانداری کرج با اعلام رضایت از انجام امور مربوط به ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، این خدمات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان ایوبی راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآینده ای کسب رضایتمندی مراجعین را ارائه کرد و خواستار تداوم روند مثبت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در زمینه کسب رضایتمندی مراجعین شد.