شناسهٔ خبر: 136446 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، روابط عمومی برتر استان شد

سیستان در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار برگزار شد، از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، در همایش جهاد تببین و اطلاع رسانی هنرمندانه استان سیستان و بلوچستان، از عملکرد روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بمنظور اجرای صحیح وظایف سازمانی و اطلاع رسانی هنرمندانه و تبیین اقدامات این اداره کل در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ،تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از این لوح  تقدیر از روابط عمومی برتر استان که به امضای استاندار سیستان و بلوچستان رسیده، آمده است:

اطلاع رسانی هنرمندانه و پاسخگویی عالمانه، روشن کننده چراغ امید و اعتماد در دلهای مردم است و مایه خاموشی آتش جهالت و دروغ در کویر تاریکی است.

شایسته است در نخستین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه از تلاش های مجموعه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر استان تقدیر و تشکر داشته باشم.

امید است با توجه بیشتر به نقش رسانه در آگاهی بخشی و جلوگیری از انتشار اطلاعات مخدوش به وسیله اطلاع رسانی به موقع، همواره در انجام خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و موید باشید.