شناسهٔ خبر: 13653 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

۱۶ و ۱۷ آبان برگزار می شود؛

دهمين كنفرانس ملي نگهداري و تعميرات با رويكرد صيانت از سرمايه هاي ملي و بهبود راهبري

کنفرانس ملی تعمیرات و نگهداری دهمين كنفرانس ملي نگهداري و تعميرات با رويكرد صيانت از سرمايه هاي ملي و بهبود راهبري ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سال جاري در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي٬ دهمين كنفرانس ملي نگهداري و تعميرات با هدف گسترش و تعميق تحقيقات و مطالعات صورت گرفته در زمينه نگهداري و تعميرات نت و نيز ترويج تحقيقات سودمند در اين زمينه جهت بكارگيري در بخش هاي مختلف صنعتي، عمراني، اقتصادي، تجاري و نظامي برگزار خواهد شد.

دهمين كنفرانس امسال متفاوت تر از سال هاي گذشته است بطوريكه در اين كنفرانس پنل ريلي در جايگاه خاصي قرار دارد و مقالات تخصصي تر ارائه مي شود.

اين گزارش مي افزايد؛ كنفرانس فوق كه به رياست عليرضا معيني، محمد رياحي به عنوان دبير علمي و حسين سالم باغي دبير اجرايي برگزار مي شود، شامل سه پنل مهم نت، ريلي و دفاعي است.

محورهاي مورد بحث در اين كنفرانس شامل جايگاه نت در توسعه اقتصادي، روش هاي ارزيابي آمادگي تجهيزات و واكنش سريع، ذخيره سازي بلند مدت تجهيزات، ديدگاه هاي فنون نوين نت و ... است.

گفتني است؛ هر كدام از پنل ها به سه بخش تقسم شده كه در هر بخش سه مقاله تخصصي ارائه خواهد شد و سخنراناني نيز از سه حوزه ريلي، دفاعي، نفت و گاز و پتروشيمي به ايراد سخنراني خواهند پرداخت.

كارگاه هاي و سمينارهاي آموزشي قبل و در طي كنفرانس، برگزاري پنل هاي تخصصي در خصوص پنل نفت، گاز، پتروشيمي، ريلي، دفاعي و همچنين انتخاب برترين مقاله، پايان نامه و تجربه برتر در زمينه نت از جمله برنامه هايي است كه در اين كنفرانس برگزار مي شود./

نظر شما