شناسهٔ خبر: 136681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تامین امنیت و جلوگیری از سرقت های احتمالی انجام شد؛

آغاز محوطه سازی و ساخت دیوار جداکننده اداره راهداری زنجانرود

ع رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از آغاز عملیات اجرایی محوطه سازی و ساخت دیوار جداکننده ضلع شرقی این اداره با هدف تامین امنیت و جلوگیری از سرقت های احتمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( استان زنجان)، میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود عنوان کرد: در راستای توسعه و صیانت از ابنیه و محدوده سازمانی، محوطه‌سازی راهدارخانه‌ها و پروژه دیوارکشی ضلع شرقی محوطه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود آغاز شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در تکمیل این خبر افزود: این دیوار به طول ۲۴۰ متر و ارتفاع ۳ متر است که حجم کار در حدود ۴۳۲ متر مکعب برآورد می‌شود.

زارعی با ابراز خشنودی از اینکه احداث دیوار نقشی ارزنده در تامین و ارتقا ایمنی اداره راهداری زنجانرود ایفا می‌کند، تصریح کرد: به همین منظور محوطه‌سازی و ساخت دیوار جداکننده ضلع شرقی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از سال پیش در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص مشخصات فنی این سازه اظهار داشت: طول دیوار ۲۴۰ متر و ارتفاع آن ۳ متر خواهد بود.

زارعی سازه این دیوار را سنگی دانست و افزود: جهت اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دیگر ارگان‌ها تامین شد که در جهت تلاش برای صرفه‌جویی در بیت‌المال و افزایش درآمد سازمان بود.

وی از جمله مهمترین اهدف اجرای این پروژه را تامین امنیت و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دانست و گفت: همچنین با ساخت دیوار جداکننده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرای سیستم زهکشی کنار دیوار و محدوده باغ پسته انجام می‌شود تا در زمان وقوع سیل تا حد زیادی جلوی خسارت گرفته شود.

به گفته زارعی اجرای این پروژه که از ۱۸ خرداد ماه شروع شده است، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان تابستان به پایان می‌رسد.