شناسهٔ خبر: 136710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در صورت تامین اعتبار؛

پروژه ۴ خطه کردن محور کتله‌خور(زنجان) به بهره‌برداری می‌رسد

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خدابنده ضمن اشاره به پیشرفت ۲۰درصدی در پروژه ۴ خطه کردن محور ۴.۵ کیلومتری کتله خور به گرماب گفت: درصورت تامین اعتبارتاپایان فصل کاری این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، حکمت الله خدابنده با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو بانده کردن محور غار کتله‌خور از ابتدای سال آغاز شده است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار امیدواریم تا پایان فصل کاری به طول ۴.۵ کیلومتر محور کتله‌خور به گرماب در شهرستان خدابنده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

خدابنده اظهار کرد: پیگیری تکمیل این طرح جزء اولویت‌های کاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جزو خواسته‌های به حق مردم شهرستان است که در صورت تکمیل، تاثیر بسیاری در توسعه گردشگری شهرستان و استان خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی توضیح داد: به منظور تسهیل در تردد راه‌های ارتباطی، محور ارتباطی شهید چمنی گرماب، بلوار بالخلی بولاخ، محور دسترسی همدان به غار کتله‌خورو گرماب به جاده بیجار نیز روکش و آسفالت شده است که تردد در محور غار کتله‌خور را تسهیل می‌کند.

خدابنده در پایان با بیان اینکه زیربنای توسعه راه است، گفت: توسعه شهرستان مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای این که توسعه آینده شهرستان خدابنده با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات دقیق و تامین اعتبار با نگاه ویژه پیگیری و صورت گیرد.