شناسهٔ خبر: 136742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قرارداد واگذاری ۳ قطعه زمین به خانواده های دارای فرزند چهار قلوی شمال استان کرمان منعقد شد

کرمان قرارداد واگذاری سه قطعه زمین به خانواده های چهار قلوی شمال استان کرمان با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری ،سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان منعقد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان صبح روز یکشنبه مورخ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۲ با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان ،حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان قرارداد واگذاری سه قطعه زمین به خانواده های چهار قلوی شمال استان کرمان منعقد شد.

در این جلسه حافظی ضمن تشکر از همکاری‌های استاندار محترم استان کرمان گفت: خدا را شاکریم توانسته ایم تامین زمین برای این موضوع به رغم تمامی مشکلاتی که برای تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمان داشته ایم ،در شهرهای مختلف شمال استان کرمان به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد : نکته دیگری که در راستای قانون جوانی جمعیت حائز اهمیت بوده و در دستور کار دولت محترم می باشد، تامین زمین برای خانوادههای دارای فرزند ۴ قلو است که در شمال استان کرمان ۳ خانواده وجود دارد.

حافظی افزود: در شمال استان کرمان سه خانواده وجود دارند که دارای فرزند چهار قلو می باشند که از این سه خانواده ،دو خانواده در شهر ماهان و یک خانواده در شهر زرند یک قطعه زمین واگذار می کنیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه زمین‌های اهدایی ۲۰۰ متر مربع خواهد بود، ادامه داد: پس از واگذاری زمین‌ها، در زمینه هزینه آماده‌سازی زمین‌ها نیز تسهیلات لازم داده خواهد شد. همچنین وام ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت زمین در نظر گرفته شده تا این زمین‌ها هر چه سریع‌تر ساخته شوند.

در پایان این جلسه با حضور استاندار کرمان ،رییس کل دادگستری استان ،سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان قرارداد سه قطعه زمین منعقد و تحویل این خانواده ها شد.