شناسهٔ خبر: 136860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان خبر داد؛

بهسازی و اصلاح رمپ‌های ورودی و خروجی روستای حسن آباد

گیلان- اجرای رمپ ورود وخروج بیمارستان تالش رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از بهسازی و اصلاح رمپ های ورودی و خروجی روستای حسن آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین ابوطالبی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از بهسازی و اصلاح رمپ های ورودی و خروجی روستای حسن آباد به طول  ۳۰۰ متر خبر داد و افزود: این عملیات  با پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در حال انجام است. 

وی اظهار کرد: باتوجه به سیاست دولت مردمی بر توجه به مناطق محروم راه‌های روستایی شهرستان دامغان احداث و بهسازی شده که توجه به این مهم در راههای روستایی شهرستان دامغان در پنج سال اخیر بی سابقه بوده است.

ابوطالبی عنوان کرد: با توجه به تعدد تقاطع های روستایی به محورهای اصلی در حوزه شهرستان دامغان طرح بهسازی تقاطع راه های روستایی در دستور کار اداره شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان به سوانح دلخراش سال های گذشته در تقاطع های محورهای روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایمن سازی این نقاط به صورت ویژه جز اولویت های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان است.

ابوطالبی همچنین اظهار کرد: اولویت سازمان بر این پایه بنا شده که  راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار که هنوز آسفالت نشده در اولویت  اجرای آسفالت قرار گیرند که تلاش می شود این روستاها اولویت بندی شده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود.

وی در پایان گفت: شهرستان دامغان دارای ۵۸۰ کیلومتر راه روستایی است که بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی از ضروریات توسعه آن محسوب می‌شود و با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی ادامه خواهد یافت.