شناسهٔ خبر: 136865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای افزایش ایمنی انجام شد؛

اجرای عملیات خط کشی در محور مرزن آباد_کلاردشت

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از اجرای عملیات خط کشی در سطح محور مرزن آباد به کلاردشت به طول ۲۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مهدی صفایی گفت: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

وی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  از ابتدای سال تا به امروز بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در ادامه افزود : پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای تحت پوشش خود نیز هستیم.

گفتنی است از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار۴۵۳ کیلومتر در چالوس قرار دارد.