شناسهٔ خبر: 136884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

کاهش حوادث جاده ای نیازمند توجه رانندگان به قوانین و افزایش دقت در رانندگی است

کنارگذر شمالی شهرکرد مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در محورهای چهارخطه نیز موارد حوادث جاده ای متعدد مشاهده می شود، گفت: کاهش این حوادث به افزایش دقت رانندگان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی آن‌ها نیازمند است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه این اداره کل برای احداث باند دوم کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان، گفت: پس از احداث باند دوم، این محور به چهارخطه شهرکرد سامان متصل می‌شود و در کاهش ترافیک و حوادث این محور مؤثر خواهد بود.

وی محور شهرکرد به سامان را درحال حاضر چهارخطه دانست و اظهار کرد: کنارگذر شمالی شهرکرد در تقاطع محور شهرکرد سامان نیز در سال ۱۴۰۰ به صورت جاده دوطرفه و یک بانده احداث شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: ترافیک قابل توجهی در کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان وجود دارد و باتوجه به گردشگر پذیر بودن شهر سامان، این ترافیک روزانه نیز درحال افزایش است.

مقصودی گفت: البته در این محور نقطه حادثه‌خیز وجود ندارد به همین جهت در حال حاضر اجرای برنامه جهت ایمن‌سازی در این مسیر نیاز نیست.

وی با بیان اینکه در محورهای چهارخطه نیز متأسفانه موارد حوادث جاده ای متعدد مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: کاهش این حوادث به افزایش دقت رانندگان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی آن‌ها نیازمند است.