شناسهٔ خبر: 136890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی مطرح کرد:

ضرورت بکارگیری نوآوری و خلاقیت در انتشار اخبار

نشست رابطین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: نوآوری و خلاقیت در زمینه انتشار اخبار به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، روز ۲۹ خردادماه، جلسه هم اندیشی رابطین روابط عمومی با حضور مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، حسین جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، اکبر جدیدی مدیر حراست، سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی و  رابطین روابط عمومی در شهرستان های استان برگزار شد.

در این جلسه شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان ضمن تشکر از زحمات رابطین اظهارداشت: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در سال ۱۴۰۱ توانست رتبه دوم را در ارزیابی کشوری کسب نماید ، بی شک زحمات و تلاش های  رابطین در کسب این رتبه تاثیر داشته است. 

وی ادمه داد: انتظار داریم تلاش عزیزان پیش از گذشته باشد و نسبت به موضوعات نگاه کارشناسانه داشته و  سرعت، دقت و صحت سه اصل مهم در کار رسانه ای را در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: با توجه پیشرفت هایی که امروزه در حوزه اطلاع رسانی است ، انتظار می رود نوآوری و خلاقیت در زمینه انتشار اخبار به کار گرفته شود.
 
در پایان این جلسه به پاس زحمات و تلاش های رابطین روابط عمومی در یکسال گذشته با اهدا لوح یاد بودی از طرف مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از آنها تجلیل شد.