شناسهٔ خبر: 137001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال جاری انجام شد؛

اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک – راور

روکش راه دیهوک راور.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اجرای بیش از ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور های مواصلاتی بخش دیهوک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، احمد آخوندی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در بازدید از پروژه روکش آسفالت گرم محور دیهوک – راور گفت: درراستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی بخش دیهوک ، ارتقاء ایمنی محورها و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، پروژه ارتقای روکش آسفالت گرم محور دیهوک - راور به طول۷ کیلومتر عملیاتی شد.

وی افزود: این پروژه از محدوده کیلومتر۳۰ در محور دیهوک - راور (مسیر باند برگشت) شروع شده و تا محدوده کیلومتر۴۰ این محور انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ، راه‌های شریانی این بخش را دارای اولویت برای بهسازی آسفالت و افزایش سطح ایمنی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائرین استانهای جنوبی کشور به مشهد مقدس می باشد و از بار ترافیکی نسبتا بالایی برخوردار است تمام تلاش خود را جهت تأمین آرامش و برقراری ایمنی لازم برای کاربران جاده‌ای بکار گرفته ایم.

آخوندی یادآور شد: از ابتدای سال جاری اقدامات قابل توجهی برای روکش آسفالت محور دیهوک - راور در بخش وسیع دیهوک به عمل آمد که از آن جمله می‌توان به اجرای روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول تقریبی ۴۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت و انجام خط کشی محورهای حوزه استحفاظی به طول ۱۳۵ کیلومتر اشاره کرد.