شناسهٔ خبر: 137015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

کاهش حداکثر زمان اجرای پروژه های راهداری آذربایجان غربی از ۲ سال به ۹ ماه

photo5343366257.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش حداکثر زمان اجرای پروژه های راهداری استان از ۲ سال به ۹ ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: میزان رضایت مندی مردم از اقدامات این اداره کل در سال گذشته با توجه به ارزیابی های انجام گرفته توسط مراجع ذیربط افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی ما معیشت کارکنان اداره کل است که در سال گذشته با چالش های بزرگی مواجه بودیم و خوشبختانه یکی از مهمترین چالش ها که حقوق کارکنان طرحی بود و با ورود مسئولین استانی و اداره کل تا ابد مرتفع شد.

آرامون خاطر نشان کرد: در سال گذشته در بین ۳ رتبه برتر کشوری از نظر ساخت راههای روستایی قرارگرفتیم که این رتبه حاصل آسفالت ۱۵۳ کیلومتر از محور های روستائی استان بود که در سال جاری این رقم به بیش از ۱۹۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول یاد آور شد: در سال گذشته با تعریف به موقع پروژه های راهداری و حمل و نقلی و با تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ریالی از بودجه های مصوب این اداره کل جذب شد و در سال جاری نیز اعتبارات جذب شده این اداره کل به دو برابر افزایش پیدا کرده و بیش از ۷۵ درصد تا بدین لحظه جذب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز یکی از برنامه های اصلی حوزه ایمنی است که در سال گذشته ۴ نقطه به صورت کامل اصلاح شد و در بقیه نقاط آشکار سازی  ۴۵۰۰ کیلومتر خط کشی به صورت امانی انجام گرفت.

مهندس پیمان آرامون بیان کرد: سقف اجرای پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ۲ سال به زیر ۹ ماه کاهش یافته است که این امر باعث کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مندی مردم شود.

وی در آخر گفت: در حوزه روابط عمومی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین، عملکرد اداره کل به صورت شفاف و اجرائی اطلاع رسانی و به حضور مردم و هم استانی های عزیز قرار می گیرد تا بتوانند زحمات همکارانمان را بدون کمی و کاستی ببینند.