شناسهٔ خبر: 137017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد؛

سهم بالای استان آذربایجان غربی در ترانزیت با داشتن ۶ پایانه مرزی

photo5347523497.jpg مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نقش اداره کل راهداری و حمل و نق جاده ای آذربایجان غربی در ترانزیت کشور بی بدیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی فتحی مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: نقش آذربایجان غربی در ترانزیت کشور به دلیل داشتن ۶ پایانه مرزی بی بدیل بوده و این امر کاملا مشهود است.

وی افزود: وجود ۲۵ درصد از مرز های کشور در این استان باعث شده است که در همه زمینه ها ظرفیت مناسبی داشته باشد به طوری که سهم بالای استان از ترانزیت کل کشور و همچنین بحث اربعین و مسافر مولفه های اصلی این استان است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

فتحی خاطر نشان کرد: حمل و نقل جاده ای با اختصاص ۸۶ درصد از متد های حمل و نقل کشور به خود نقش ویژه ای را در اقتصاد کشور بازی می کند و راهداری نقطه عطف سازمان بوده که ما نیز باید به این لباس دو رنگ خود که نماد خدمت به مردم سرزمینی است، متعصبانه وفادار باشیم.