شناسهٔ خبر: 137021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

بهسازی و تسطیح محورهای تردد عشایر در بوشهر با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای پروژه های بازگشایی، بهسازی و تسطیح محورهای تردد عشایر با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) یاسر کشتکار رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای پروژه های بازگشایی، بهسازی و تسطیح محورهای تردد عشایر با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این اقدامات در قالب ۵ پروژه زمینه برخورداری ۷۵ خانوار عشایری را فراهم کرده است.

کشتکار با اشاره به اینکه بهسازی و اصلاح محورهای عشایری با توجه به شرایط اقلیمی و نیازسنجی در دستور اداره کل راهداری استان می باشد، یادآور شد: طی یکسال اخیر ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت یا بهسازی و تسطیح محور در مناطق عشایری استان انجام شده است.

وی این پروژه ها را شامل ۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت محور عبوری در باغ تاج دشتستان، ۲ کیلومتر روکش آسفالت محور عبور عشایر در دشت پلنگ دشتی، ۳ کیلومتر بهسازی و ساماندهی محورهای عشایری چاه قد دیر، خاییز تنگستان و بوشکان دشتستان اعلام کرد که نقش بسزایی در تسهیل تردد عشایر در فصل کوچ به استان داشته است.