شناسهٔ خبر: 137025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی رئیس جمهور:

استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو بهترین‌ها است

منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در زنجان معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: خوشبختانه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان کارهای خوبی انجام شده و در سطح کشور جزو بهترین‌ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و راه و شهرسازی (زنجان)،محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز سه شنبه در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت شرقی شهر زنجان، گفت: بازدید زیادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف داشتم ولی خوشبختانه در استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کارهای خوبی انجام شده و در سطح کشور جزو بهترین‌ها است.

وی با بیان اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و استاندار در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن بسیار تلاش کردند و اقدامات خوبی تاکنون انجام گرفته است، اظهار کرد: ما به دنبال کاهش مشکلات نرخ بانکی تسهیلات برای پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم چرا که متقاضیان توان پرداخت اقساط بالا را ندارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بخش زیادی از مردم را داریم که نیازمند هستند ولی واجد شرایط نیستند، گفت: این افراد در سطح اقتصادی بسیار پایینی هستند و به صورت وکالتی و از کد ملی شان سوءاستفاده شده که باید برای این افراد هم راه حلی اندیشیده شود.

منصوری تاکید کرد: افرادی هم در سطح جامعه هستند که واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند ولی توان مالی لازم برای پرداخت آورده را ندارند و از چرخه طرح نهضت ملی مسکن خارج شدند و به هیچ نهاد حمایتی هم وابسته نیستند که برای این افراد هم باید فکری کرد.

وی گفت: تمام مشکلات حوزه مسکن ملی استان در بخش زیر ساختها و تامین تسهیلات را پیگیری خواهیم بود.