شناسهٔ خبر: 137036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان خبر داد؛

قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در روز عید غدیرخم

جنوب کرمان ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از قرعه کشی واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت در روز عید غدیر خم در شهر ستان کهنوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهر سازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در حاشیه جلسه برنامه ریزی برای طرح نهضت ملی مسکن در محل فرمانداری شهرستان کهنوج که با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین این شهرستان برگزار شد، اعلام کرد: طرح جوانی جمعیت یکی از طرحهایی است که در بحث جهش تولید مسکن می تواندموثر واقع  شود، در همین راستا اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در نظر دارد تا برای متقاضیانی که تشکیل پرونده داده وشرایط دریافت زمین را دارند به مناسبت عید غدیردرشهر ستان کهنوج با برگزاری مراسمی قرعه کشی برای واگذاری زمین به واجدان شرایط را برگزار کند.

وی اظهار کرد: این کار جنبه اطلاع رسانی دارد و پرونده های زیادی در زمینه طرح جوانی جمعیت تشکیل شده که به ترتیب بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، شهروندان جنوب کرمانی میتواند صاحب زمین شوند.

ساردویی افزود: طرح جوانی جمعیت با هدف حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت مصوب۱۹ آبان ۱۴۰۰ و ابلاغ ۲۴ آبان همان سال به وزارت راه و شهرسازی است و ما مکلف هستیم امکان استفاده از امکانات دولتی  مربوط به تامین مسکن خانوارها را فراهم کنیم.