شناسهٔ خبر: 13713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای بيش از ۱۵۰۰۰ تن روكش آسفالت در محور چالوس

عملیات بهسازی روکش آسفالت محور کرج - چالوس تا كنون بيش از ۱۵۰۰۰ تن روكش آسفالت در محور چالوس اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان البرز، افشين پيرنون مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه وشهرسازي استان البرز گفت: با توجه به وضعيت و شرايط خاص ترافيكي محور كرج – چالوس و لزوم ارتقائ سطح كيفي رويه آسفالتي محور و افزايش سطح ايمني تردد در اين محور استراتژيك، از ابتداي تابستان تاكنون در حدود ۱۷ كيلومتر از محور با استفاده از بيش از ۱۵۰۰۰ تن آسفالت پليمري – اليافي بهسازي و روكش شده است.

پیرنون گفت: عليرغم محدوديت خاص ترافيكي و آب و هوايي، اجراي عمليات تا زماني كه بر اساس استاندارد هاي مربوطه شرايط جوي فراهم باشد ادامه خواهد داشت.

وي افزود: در حال حاضر با توجه به گسترش سطح خرابيهاي رويه آسفالتي حد فاصل كيلومتر ۴۵ الي ۵۰ ( محدوده درده ) و لزوم مرمت رويه تا قبل از بارشهاي زمستانه، اكيپ پخش آسفالت در حال اجراي لكه گيري و روكش به ميزان روزانه ۴۰۰ تن در آن منطقه هستند.

مديرساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان البرز گفت: لايه نهايي روكش آسفالت محور كرج – چالوس از نوع نيمه گرم اليافي بوده كه علاوه بر كاهش چشمگير تاثيرات مخرب زيست محيطي، داراي فاكتورهاي مقاومتي بيش از ۲ تا ۵ برابر بوده و براي اولين بار در كشور در حال اجراست.

نظر شما