شناسهٔ خبر: 137130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار:

بهسازی و اصلاح راه‌های روستایی گرمسار و آرادان در دستور کار است

1.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار از بهسازی و اصلاح راههای روستایی شهرستان های گرمسارو آرادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  حمید میراخورلی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار از بهسازی و اصلاح راههای روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع سیل که اخیرا در شهرستانهای  گرمسار و آرادان رخ داد خسارت هایی به راههای روستایی وارد آمد که  با تلاش نیروهای خدوم راهداری استان و شهرستان و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات  بهسازی و اصلاح این مسیر ها در حال انجام است.

وی اظهار کرد: میزان خسارت سیل در شهرستان گرمسار و آرادان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که سهم شهرستان گرمسار و راه های روستایی آن از این مقدار ۶۰۰ میلیون تومان  و میزان خسارت سیل در شهرستان آرادان بیشتر منوط به راه های اصلی و شهری بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار ادامه داد: در سال گذشته با توجه به اعتبارات ابلاغی ۸ کیلومتر  از راههای روستایی شهرستان گرمسار با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال آسفالت شد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده  در سال جاری  آسفالت راه فرعی ایوانکی- آبسرد در دستورکار  و اجرا قرار دارد.

میراخورلی عنوان کرد: در سال جاری با توجه به تعدد تقاطع های روستایی منجربه محورهای اصلی ، طرح بهسازی تقاطع راه های روستایی در دستور کار اداره شهرستان قرار گرفته است که امید است با تلاش و همت همکاران و همراهی  شهروندان اصلاح و  بهسازی آنها انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار همچنین از اصلاح و بهسازی راه روستایی رامه- قالیباف در شهرستان گرمسار با اعتبار صد میلیارد ریال با طول ۴ کیلومتر نیز خبر داد و افزود: این پروژه نیز یکی از دیگر پروژه ها و اقدامات در دست اجرا است.