شناسهٔ خبر: 137135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از راه روستایی البرز

آسفالت راه های روستایی البرز رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ساخت و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی استان در سه ماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، ملک‌حسین سیاهپور، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ساخت و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی استان در سه ماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: این عملیات درقالب ۲۴ پروژه در راه‌های روستایی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های فرعی و روستایی در استان تاثیر قابل‌توجهی در ارتقای ایمنی و کاهش تلفات رانندگی دارد، افزود: ساخت و توسعه راه‌های روستایی طبق مشخصاتی در ضوابط و آیین نامه‌های ابلاغی کشور وجود دارد انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۰ پروژه در دست اجرا با اعتباری بالغ بر۳۶۰ میلیارد تومان از محل ابلاغ‌های ملی و موافقت نامه‌های استانی در حوزه راه روستایی در برنامه اجرایی این اداره کل قرار دارد.