شناسهٔ خبر: 137136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س)؛

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزندی و بیشتر در اراک

مراسم واگذاری همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) در ویژه برنامه ای، اسناد واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتربه صورت نمادین اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)،همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) در ویژه برنامه ای به همین مناسبت، با حضور خانواده های ساکن در شهر جدید امیرکبیر، خانواده های واجد شرایط دارای سه فرزند و بیشتر و مسئولان ارشد استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه فرهنگی ارگ امیر شهر جدید امیرکبیر برگزار شد.

 در حاشیه این مراسم  به طور نمادین اسناد واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی  جمعیت توسط مسئولان ارشد استان مرکزی از جمله استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار اراک به ۶ خانواده واجد شرایط که مراحل قانونی را طی کرده بوند،  اهدا شد.

حمید انعامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به قانون جوانی جمعیت اظهار داشت: از میان متقاضیان ثبت‌نام‌شده در طرح قانون جوانی جمعیت و متقاضیان سه فرزندی، ۷۰۰ نفر واجد شرایط هستند.

وی با اشاره به چشم‌انداز مطلوب شهرجدید امیرکبیر ادامه داد: علاوه بر ۹۷ قطعه زمینی که در شهر جدید امیرکبیر واگذار شده، امتیاز ۶۷ واحد دیگر به متقاضیان طرح سه فرزندی در شهر اراک واگذار شد و برای سایر افراد در سطح استان نیز زمین تخصیص پیدا می‌کند.

در  این مراسم به پاس پیگیری ها و زحمات مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در راستای اجرای حمایت خانواده و جوانی جمعیت، با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی تجلیل بعمل آمد.