شناسهٔ خبر: 137159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتبارات استانی انجام شد؛

انجام ۲ هزار و ۵۰۰ متر آسفالت راه روستایی در شهرستان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجان با اشاره به انجام آسفالت ۲.۵ کیلومتر محور روستای علی آباد معین اظهار داشت: با اعتبارات استانی و با هزینه ۱۰میلیارد تومان این پروژه توسط پیمانکار این اداره صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، سید مهدی احمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت محور «علی‌آباد معین» که از مناطق دوردست و صعب‌العبور شهرستان زنجان است به طول ۲.۵ کیلومتر توسط پیمانکار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان انجام شد.

احمدی میزان اعتبار تخصیصی این پروژه روستایی را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و تصریح کرد: تمامی هزینه اجرایی این طرح از محل اعتبارات استانی، تامین شده است. وی در ادامه عنوان کرد: از زمان تفویض ساخت و توسعه راه‌های روستایی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تحول چشمگیری در این حوزه صورت گرفته است.

رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای و همکاری با مجریان طرح‌های عمرانی، مطلبی بود که رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان ضمن تاکید بر آن، یادآور شد: بی‌تردید توجه به مقررات عبور و مرور، خصوصا در راه‌های روستایی و تعامل با عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی، ضمن کاهش چشمگیر حوادث، موجب تسریع در تکمیل طرح‌ها خواهد شد.

شایان ذکر است عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر راه حومه دگاهی،بهسازی راه روستایی سلمانلو به طول ۷کیلومتر، ۱.۵ کیلومتر راه روستایی مشگین به سه راهی جزوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، ۶ کیلومتر از راه روستایی اوراچی به قاشقا تپه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، راه روستایی گلجه در محور دندی به طول ۱.۵ کیلومتر و تعریض محور اصلی ارمغانخانه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.