شناسهٔ خبر: 137198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مراحل تکمیل محور شهرکرد - شلمزار به سرعت در حال اجراست

شهرکرد شلمزار 2 معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل محور شهرکرد - شلمزار به سرعت در حال اجراست و در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور در هفته های آتی آماده بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان در جریان تور خبری و بازدید خبرنگاران از روند تکمیل محور شهرکرد به شلمزار، اظهار کرد: ۱۰.۵ کیلومتر از قطعه اول این محور آماده بهره‌برداری است که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی در خصوص قطعه دوم نیز اظهار داشت: محدوده شمس‌آباد در این محور پنج کیلومتر و قرارداد آن مربوط به سال ۱۳۹۵ است اما با توجه به تأخیری که در آزادسازی اراضی وجود داشت، عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: درحال حاضر زیرسازی حدود چهار کیلومتر در محدوده شمس آباد آماده بوده و طی هفته‌ آینده آسفالت این مسیر انجام خواهد شد.

ربیعی مهمترین بخش در قطعه دوم را محدوده پل خراجی دانست که دارای پل دهانه ۴۵ متری است و عملیات اجرایی آن از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

وی محدوده پل خراجی در قطعه دوم را حدود ۶ کیلومتر عنوان کرد که قسمت‌هایی از این قطعه آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد، آسفالت قسمت‌های باقیمانده نیز تا حدود یک ماه آینده انجام و آماده بهره برداری خواهد بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مهمترین علت تاخیر در تکمیل محور شهرکرد-شلمزار را طی سال های اخیر وجود مشکلات متعدد اجتماعی بخصوص در قطعه دوم دانست و اظهار امیدواری کرد، خوشبختانه با همراهی مالکین مشکلات مرتفع شده و این پروژه به سرعت در حال تکمیل شدن است.

انتهای پیام