شناسهٔ خبر: 137206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

۷ مصوبه برای توسعه گلمان نتیجه سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی

وزیر در آذربایجان غربی مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: وزیر راه وشهرسازی در جریان سفر به استان در جلسه شورای تامین مسکن شرکت کرد و این جلسه ۷ مصوبه در راستای توسعه شهر جدید گلمان داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان غربی )، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به ۷ مصوبه برای توسعه گلمان نتیجه سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی گفت: در ابتدا وزیر راه وشهرسازی برای تامین خدمات روبنایی مورد نیاز در سایت‌های مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن تاکید ویژه کرد.
 
وی ادامه داد: در ادامه این جلسه مقرر گردید تا دستگاه های خدمات رسان نسبت به توسعه شبکه خدمات زیربنایی با تامین یک سوم اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح، از محل صندوق ملی مسکن اقدام گردد.
 
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بر آماده سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن فدک گلمان نیز تاکید ویژه کرد.
 
حمزه لو افزود: با دستور وزیر راه و شهرسازی اراضی تعاونی های یازده گانه شهر جدید گلمان با پیگیری وزرات راه وشهرسازی، از ستاد اجرایی به شرکت های تعاونی مذکور انتقال مالکیت می‌شود.
 
وی بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از صندوق ملی مسکن تامین شود.
 
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به جاده دسترسی ارومیه به گلمان از دیگر مسائل مورد توجه بود که وزیر راه وشهرسازی دستور رسیدگی به این امر توسط  شرکت عمران شهر جدید گلمان را صادر کرد.
 
حمزه لو بیان کرد: همچنین مطالعه، امکان سنجی و تهیه طرح و نقشه‌های اجرایی ساختمان اداری شهر جدید گلمان طبق مصوبه این جلسه باید اجرایی شود.