شناسهٔ خبر: 137216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد:

مصوبات سفر استاندار یزد به شهرستان‌ها با جدیت پیگیری می شود

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه رفع نیازهای شهرستان‌ها در حوزه راه را مدنظر داریم، گفت: مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، محمد رستگاری با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر حضور میدانی و بررسی و رفع مشکلات موجود اظهار کرد: استاندار یزد برای خدمات‌رسانی بهتر به همه شهرستان‌های استان سفر و از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود در شهرستان را بررسی می‌کنند؛ در همین راستا به‌منظور پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان در حوزه راهداری برنامه سفر به تمام شهرستان را در حال اجرا داریم.

وی با اشاره بر تلاش برای داشتن بازدیدهای مدون، میدانی و اثربخش افزود: بازدید از شهرستان‌های بهاباد، زارچ و تفت و اشکذر انجام شده و بازدید بعدی از شهرستان خاتم و سایر شهرستانها خواهد بود.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در سفر به شهرستان‌ها، با فرمانداران این شهرستان و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد آخرین وضعیت مصوبات سفر استاندار و سایر نیازها و مشکلات حوزه راه بحث و تبادل‌نظر می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع نیازهای شهرستان‌ها در حوزه راه را مدنظر داریم، گفت: تلاش می‌کنیم تا اگر تحقق مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌ها در حوزه راهداری با چالشی روبه‌رو است، آن را حل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: علاوه بر پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌ها موارد مورد درخواست نمایندگان شهرستان‌ها و سایر نیازهای مردمی و چالشها و مشکلات حوزه راه را مدنظر قرار داده و این موارد با حضور فرمانداران و بخش‌داران شهرستان، جزءبه‌جزء واکاوی و چالش‌های آن شناسایی و درنهایت برنامه اجرایی برای آن پیش‌بینی می‌شود.