شناسهٔ خبر: 137283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در همایش مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور صورت گرفت؛

تقدیرمعاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری همدان

تقدیرمعاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری همدان در همایش مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان براساس نتایج ارزیابی عملکرد استان ها در زمره پنح استان برتر کشور در کاهش کشته شدگان تصادفات رانندگی در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ قرار گرفت که به همین منظور از صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان در همایش مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح آمده است: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم و نطام جمهوری اسلامی، تلاش برای حفظ جانهای پاک و ارتقای ایمنی راهها فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. به یقین در این حوزه کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند، قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند. با عنایت به مصوبات نشست ۱۲۹ کمیسیون ایمنی راههای کشور از آنجا که آن استان در زمره پنج استان برتر در کاهش کشته شدگان تصادفات رانندگی طرح نوروزی ۱۴۰۲ قرار گرفته است، فرصت را مغتنم دانسته از زحمات و تلاش های جنابعالی و همکاران ارجمندتان در حوزه حمل و نقل و راهداری در راستای دستیابی به این موفقیت مهم تقدیر و تشکر نموده و برای شما بهروزی روزافزون و توفیق ادامه خدمت صادقانه را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.