شناسهٔ خبر: 137325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست سرپرست راه و شهرسازی لرستان با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

دیدار نظام لرستان سرپرست راه و شهرسازی استان لرستان در دیدار با هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان گفت: تعامل، همفکری، همدلی، هم افزایی و قانون مداری اعضاء، مهمترین عوامل برای رسیدن به اهداف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان لرستان، بهزاد شاکرمی سرپرست راه و شهرسازی استان لرستان در دیدار با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تاکید کرد: بی‌شک، مشخص شدن نقطه همفکری و همدلی‌ها در لابلای نظرات مختلف اعضاء نشان از پویایی این هیات دارد که می‌تواند نقش موثری در پیشرفت اهداف سازمان و در پی آن استان داشته باشد.

شاکرمی به اعضای این نشست گفت: حضور و نظرات این تیم مهندسی باید در جلسات مهم عمرانی استان از جمله شورای فنی، کمیسیون ماده ۵ کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۳۵ و جلسات و مجامع فنی پررنگ باشد تا جایگاه واقعی نظام مهندسی چشمگیرتر از همیشه معرفی شود.

وی همچنین بر تلاش برای نمونه بودن نظام مهندسی استان در کشور تاکید و از حمایت همه جانبه این اداره کل در این راستا از سازمان نظام مهندسی استان خبر داد.

شاکرمی از اهمیت برگزاری این جلسه و برگزاری هر دوماه یکبار آن خبر داد و بر نقش نظام مهندسی استان به عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن تاکید کرد.

وی همچنین انتظارات خود را از این سازمان در سه بخش کمک به تسریع و رفع مشکلات نهضت ملی مسکن، ارتقا کیفیت ساخت و ساز  و رعایت عدالت در توزیع کارها بیان نمود.

سرپرست راه و شهرسازی استان تصریح کرد: مسلما تعامل و همدلی اعضاء می‌تواند به راحتی موانع موجود را پشت سر گذاشته و با نگاهی مثبت به وظایف مربوطه بپردازد.

گفتنی است در این جلسه ۲ ساعته همه اعضاء فرصت یافتند با تبادل نظر، بحث و گفتگو بخش اعظمی از موارد مد نظر خود را مطرح کنند.