شناسهٔ خبر: 137326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی برگزار شد؛

نشست صمیمی کارکنان معاونت املاک و حقوقی با سرپرست راه و شهرسازی استان لرستان

جلسه املاک لرستان کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان با سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)،  سرپرست و کارکنان حوزه املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان طی نشستی با بهزاد شاکرمی سرپرست این اداره  دیدار و گفتگو کردند.

این نشست صمیمی با هدف ارائه گزارش عملکرد و همچنین ارائه برنامه‌های آتی ، در سالن جلسات این اداره کل براساس سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر نهضت ملی مسکن ، خدمات رسانی بیشتر و همچنین تکریم بیش از پیش ارباب رجوع برگزار شد.

در این نشست دو ساعته ، ابتدا همکاران به صورت تک به تک مطالب ، خواسته ها ، انتظارات ، پیشنهادات و یا انتقادات خود را بدون هیچ دغدغه ای مطرح نمودند .

شاکرمی در جمع بندی مطالبی که از سوی همکاران مطرح شد تصریح کرد : با همراهی و همدلی شما عزیزان می توان بر تمام مشکلات فائق شد و فضای اداری بیش از پیش برای استقبال از اربابان رجوع فراهم گردد.

شاکرمی گفت: در انجام همه امور باید خوب فکر کنیم تا خوب کار کنیم؛ خدماتی که شما ارائه می دهید و مورد استفاده عموم قرار می گیرد زمانی ارزشمند تر خواهد بود که توام با رعایت ادب و نزاکت و با گشاده رویی ، دقت و سرعت عمل بوده و در نهایت منجر به رضایتمندی مراجعین گردد .

وی همچنین با اشاره به قانون جوانی جمعیت افزود ؛ باید شرایط را به نحوی فراهم آوریم که مراجعین به راحتی از مزایای این طرح در استان بهره مند گردند.