شناسهٔ خبر: 137479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی استان زنجان عنوان شد؛

لزوم پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از پروژه های نهضت ملی مسکن

شورای اداری زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مولد سازی و برنامه اجرایی طی سال جاری سه اولویت مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در اولین جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری که با حضور معاونین، روسای ادارات و ذی‌حساب در محل سالن اداره کل برگزار شد، گفت: در سالجاری اولویت کاری برای تسریع در ارائه خدمات بهتر به مردم در استان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه طی سالجاری طرح های معاونت مسکن و ساختمان در بخش طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال خواهد شد،اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک طرح ملی بوده و از اهمیت بسیاری برخودار است وباید تحویل واحدهای مسکونی با همکاری متقاضیان و شبکه بانکی به سرانجام خوبی برسد.

نسبت به انعکاس اخبار تمام شهرستانها به صورت متوازن اقدام شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،مولد سازی و برنامه اجرایی را از اولویت های دیگر اداره کل در سالجاری اعلام کرد و بیان داشت: تحقق تمام این اولویت ها نیاز به یک کار جهادی و تلاش منسجم تمام همکاران دارد. 

اسماعیلی،با بیان اینکه در تولید هفته نامه به تولید محتوا و تعادل بخشی در انتشار اخبار توجه شود، گفت: نسبت به انعکاس اخبار تمام شهرستانها به صورت متوازن اقدام شود.


وی بر لزوم تقویت اخبارمرتبط با شورای هماهنگی اداره کل راه وشهرسازی استان تاکید کرد و گفت: نسبت به تامین نیروی انسانی وتجهیزات در اداره کل و ادارات تابعه در شهرستانها طی سالجاری توجه ویژه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت ارتباط بین بخشی در داخل مجموعه اداره کل تاکید کرد و یاد آورشد: انسجام بخشی امور و افزایش تعامل باید امسال به جد مورد توجه قرار گیرد.

فضای رسانه ای باید مدیریت شود 

اسماعیلی بر مدیریت فضای رسانه ای در انتشار اخبار تاکید کرد و بیان داشت: باید تعامل با رسانه ها به صورت کارشناسی و شفاف و با رعایت سلسه مراتب صورت گیرد و کارشناسان اظهار نظر نکنند.

وی نسبت به پیگیری روند ساخت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نسبت به تسریع در اجرای این پروژه مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهد چرا که باعث تسریع در ارائه خدمات و انجام بهتر کارها و امور می شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر افزایش همدلی و صداقت در بین کارکنان تاکید کرد وگفت: همکاران حمایت لازم از یکدیگر را مد نظر قرار دهند. 

اسماعیلی در پایان بر لزوم شفاف سازی عملکرد و مستند سازی فعالیتها و اقدامات تاکید کرد و افزود: ارزیابی فعالیتها با دقت و انسجام لازم انجام گیرد.