شناسهٔ خبر: 137481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه سال جاری انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان استان همدان ضمن اشاره به جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور اظهار کرد: این میزان کالای جا به جا شده در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

سرگزی در خصوص بارنامه های صادره نیز افزود: در سه ماهه اخیر بیش از ۱۶۰ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه توسط شرکتهای حمل ونقل کالا استان همدان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵.۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: محصولات عمده ای مانند سیمان، گندم، فرآورده های سوختی ،کلینکر، سنگ آهن، گندله و فرآورده های ذوب آهن و تره بار بیشترین محصولاتی است که در استان همدان حمل و نقل آن انجام می شود.

سرگزی تاکید کرد: ۱۰۰ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و ۱۲هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.