شناسهٔ خبر: 137517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۶۶۵ واحد مسکونی در استان اصفهان افتتاح می‌شود / آغاز عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

دکتر قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح حوزه راه و مسکن استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان اصفهان در ششم تیرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: این سفر به منظور افتتاح، آغاز عملیات اجرایی و بازدید از پروژه‌های حوزه راه و مسکن استان انجام می‌شود.  

وی بیان کرد: افتتاح ۶۶۵ واحد مسکونی، شروع عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در سطح استان و افتتاح چند طرح عمرانی دیگر از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از باند دوم زواره به اردستان در این سفر افتتاح می‌شود ادامه داد: پل دوم گز افتتاح و ۴۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های استان شامل ۳۰۰ کیلومتر راه‌های شریانی و اصلی و ۱۶۰ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی بهره‌برداری می‌شود.  

وی عنوان کرد: اهداء قرارداد واگذاری به یکهزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر استان و اهداء قرارداد واگذاری به خانواده‌های دارای دو عضو معلول از دیگر برنامه‌های این سفر است.  

قاری‌قرآن گفت: شورای مسکن استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود و در این سفر در خصوص طرح‌های راهبردی استان در حوزه راه و شهرسازی برنامه ریزی و در خصوص تامین اعتبار آنها تصمیم گیری می شود.