شناسهٔ خبر: 137518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات روکش آسفالت اسلاری سیل در محور های فرعی و روستایی

1004881751_100485033.jpg معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات روکش آسفالت اسلاری سیل در محورهای فرعی و روستایی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  محسن لشکری معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای روکش آسفالت اسلاری سیل خبر داد و افزود : این نوع روکش از بهترین نوع روکش آسفالتی است که در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، در محور فرعی ودر حال انجام است.

لشکری بیان کرد: با انعقاد قرارداد اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت این عملیات  در محور های فرعی ایوانکی_ آبسرد، محور مهدیشهر، محور فرعی شهمیرزاد_ کیاسر، محور فرعی دامغان_ معلمان و محور روستایی امیریه_ عبدالله آباد اجرا می شود.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، اعتبار کلی این پروژه برای محورهای ذکر شده را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه به صورت پیمانی بوده و مدت زمان این طرح ۱۲ ماه است که در آن  ۵۵ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی در حوزه استحفاظی بهسازی می شود.