شناسهٔ خبر: 137688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای مصوبات هفتمین شورای عالی مسکن انجام شد؛

تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در جنوب کرمان

جنوب کرمان کارگروه املاک و مستغلات مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تشکیل کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک و مستغلات جنوب کرمان در راستای مصوبات شورای عالی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور معاون اقتصادی استانداری ، مدیرکل تعزیرات حکومتی و فرمانداران جنوب کرمان تشکیل شد،گفت: هفتمین جلسه کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بنگاههای مشاور املاک تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای قانون مالیات‌های مستقیم (مالیات بر خانه‌های خالی) با دستور مستقیم وزیر محترم راه و شهرسازی تشکیل شده است.

ساردویی گفت: مصوبات و اقدامات کارگروه همه مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت و این کارگروه در همه شهر های جنوب کرمان تشکیل شده است .

فرماندار جیرفت نیز در این جلسه با بیان اینکه ارائه برنامه عملیاتی منسجم برگرفته ازدستور العمل ها که در برگیرنده محوریت و حوزه مسئولیت ما باشد افزود:  همکاری دبیرخانه کارگروه  را ضروری می دانیم و آمادگی داریم تا با متخلفین حوزه مسکن و املاک برخورد قانوی صورت بگیرد.