شناسهٔ خبر: 137697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۳ ماهه ابتدای سال جاری؛

جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی همدان

محمود خدایوندی رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان از جابجای۸۳۰ هزار مسافر از مبدأ استان در ۳ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، محمود خدایوندی رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان گفت: از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه سال جاری بیش از ۸۳۰ هزار مسافر درون و برون استانی از طریق ۹۳ هزار سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه درسطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است که شاهد افزایش ۲۲ درصدی تعداد مسافر در استان هستیم.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان افزود: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

وی همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۶۲ راننده اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت زیر نظر این داره کل هستند.

خدایوندی در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.