شناسهٔ خبر: 137724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان از عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر دیدن و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح مهم ملی در استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید گفت:در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر را فراهم کرده است.

عطاء اله اکبری افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، طی چهار سال بیش از ۱۴۲ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در این استان ساخته می شود که بیشترین این واحدها با توجه به کاهش هزینه و مدت زمان ساخت و تطابق خانه‌های ویلایی با فرهنگ منطقه با واگذاری زمین رایگان به صورت ویلایی و با متراژ بالا توسط متقاضی ساخته شود.

وی ادامه داد: تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۴۱۲ متقاضی تایید نهایی شده در استان ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر اقدام به واریز وجه کرده اند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: این طرح مهم ملی در استان یک ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال ایجاد کرده است بطوری که همچنان نیاز است افراد جویای کار استان در حوزه صنعت ساختمان به تعاونی های مسکن مراجعه کنند.

 بازدید استاندار سیستان  و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان