شناسهٔ خبر: 137805 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند قرارداد همکاری منعقد کردند

تفاهم‌نامه همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، ارائه خدمات علمی و پژوهشی درجهت بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های علمی، فنی و اطلاعاتی قرارداد مشترک همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، ارائه خدمات علمی و پژوهشی درجهت بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های علمی، فنی و اطلاعاتی قرارداد مشترک همکاری منعقد کردند.

این قرارداد همکاری در جلسه‌ای مشترک با حضور محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مدیرعامل موسسه دانشمند و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

طراحی و نظارت عالیه بر ساخت یک بلوک ساختمانی ۶ طبقه ۲۰ واحدی الگو با سیستم‌های فناوری MRCS-AAC در شهرکرمانشاه موضوع این قرارداد مشترک همکاری است.
بر اساس این قرارداد طراحی سازه، ارائه جزئیات و نقشه‌های اجرائی، بازدیدهای ادواری و نظارت عالیه بر حسن اجرای پروژه و در نهایت تائید نهایی سازه بر عهده مرکز است.

موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در زمینه های مختلف دانش بنیان و علمی فعالیت می‌کند و به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان شناخته می‌شود و ماموریت ارتقای رویکردهای دانش بنیان و نوآور را در داخل و خارج از مجموعه بنیاد مستضعفان بر عهده دارد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تعامل و همکاری دو سویه بین مرکز و هلدینگ بنیاد مستضعفان در حوزه ارائه خدمات علمی و پژوهشی در استفاده از فناوری‌های نوین در جهت ارتقای ساخت‌وساز سیستم‌های سازه‌ای نوین از دیگر محورهای همکاری مشترک است.