شناسهٔ خبر: 137848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اهتمام جدی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بهسازی مسیرهای منتهی به اماکن تاریخی

IMG_1587.JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهسازی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بهبود راه های منتهی به اماکن تفریحی و تاریخی استان یکی از اولویت های این اداره کل در سال جاری است .

وی افزود: در راستای تحقق مصوبات سفر استاندار محترم آذربایجان غربی به این شهرستان ۷ کیلومتر از محور تکاب- تخت سلیمان- دندی به اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد تومان،  بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت شد.

آرامون خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه این محور شاهراه اصلی اتصال شهرستان تکاب و استان آذربایجان غربی به یک اثر جهانی بوده و با توجه به حساسیت این محور از لحاظ توریستی، آسفالت و لکه گیری آن به طول ۷ متر انجام شد که ۲.۵ کیلومتر از این مسیر ها بهسازی و ۴.۵ کیلومتر هم لکه گیری و روکش آسفالت شد.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آخر گفت: امسال ۱۸۹ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان آذربایجان غربی آسفالت خواهد شد که سهم شهرستان تکاب از نهضت آسفالت استان ۱۶.۲ کیلومتر است.