شناسهٔ خبر: 137900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد:

نصب و تعویض بیش از ۵۰۰ تابلو و علائم در محورهای مرکز استان بوشهر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر از نصب و تعویض بیش از ۵۰۰ عدد تابلو و علائم جهت ارتقای ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی مرکز استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محمد باقر امیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر از نصب و تعویض بیش از ۵۰۰ عدد تابلو و علائم جهت ارتقای ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی مرکز استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

امیری گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ مورد تعمیر و نصب تابلو علائم انتظامی و ترافیکی در راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

امیری از لکه گیری و ترمیم ۸۰۰ متر مربع آسفالت در شهرستان خبر داد و افزود: طی فصل بهار، ️اجرای آسفالت رمپ های ورودی و خروجی روستای دهنو، ️تعمیر و اصلاح دال ۲دستگاه پل در محور ساحلی بوشهر_دلوار، ۱۰۰ کیلومتر ️تسطیح، رگلاژ و پاکسازی و ️بازسازی و جمع آوری ۵۰۰ متر گاردریل از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوده است.

وی همچنین به ️اجرایی شدن دور برگردان جدید محور ساحلی به عالیشهر اشاره کرد که در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده ای محقق شد.