شناسهٔ خبر: 137922 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان

ع معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان گلستان در نشست تخصصی ارزیابی عملکرد برنامه سازمان ملی زمین و مسکن شرکت کرد  و در این نشست به بررسی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان گلستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه دستور کار این جلسه بررسی آخرین وضعیت تامین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری‌شده در بانک زمین بوده است گفت: بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آماده‌سازی شده یا آماده ساخت، بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اهم مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی افزود: همچنین در این جلسه برنامه‌های استان در خصوص نحوه تامین منابع مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان مورد بررسی قرار گرفت.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه در سفر به استان گلستان، جلساتی با مالکین اراضی مناسب بارگزاری مسکن ، به منظور تامین کسری زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت ادامه داد: با توجه به اینکه در استان گلستان با توجه به کثرت اراضی جنگلی و کشاورزی با کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روبرو هستیم، این توافقات نقش موثری در سیاست تامین زمین در استان خواهد داشت.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: با اجرای این سیاست‌ها تاکنون زمین برای دو سال ابتدایی اجرای طرح در استان تامین شده و برنامه ریزی هایی برای تامین زمین دو سال باقیمانده نیز انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این سفر یک روزه، غلامعباس نظرخانی مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادها و نسرین کاظمی فرد رئیس گروه بانک اطلاعات زمین سازمان ملی زمین و مسکن ، معاون املاک و حقوقی این سازمان را همراهی کردند.