شناسهٔ خبر: 137945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۳ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

افزایش ۹ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل جاده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی ۷۶۱ هزار و ۲۴۹ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری این استان طی ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری معاون حمل و نقل جاده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۴۲۹ سفر،اظهار کرد:از این تعداد ۴۰۶ هزارو ۳۲ نفر مسافر درون استانی و ۳۵۵ هزارو ۲۱۷ مسافر برون استانی بوده اند.

وی افزود: زاهدان، زابل و سراوان به ترتیب بیشترین سهم شهرستانهای استان را در جابه‌جایی مسافر در این مدت به خود اختصاص داده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.