شناسهٔ خبر: 137956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان خبر داد؛

اختصاص ۴۱ پلاک زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت گلپایگان

غلامرضا امینی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان از برگزاری مراسم قرعه کشی برای واگذاری ۴۱ پلاک زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اصفهان؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: مراسم قرعه کشی  برای واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت شهرستان گلپایگان با حضور عباس سعیدی رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.  

وی گفت: این مراسم به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار و در طی آن از بین ۹۰ خانواده مشمول این طرح تعداد ۴۱ پلاک مسکونی به قید قرعه اختصاص داده شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان بیان کرد: به لطف خدا سیر مراحل بعدی تنظیم قرارداد و تحویل زمین و ... نیز با سرعت انجام می پذیرد.  

گفتنی است طبق ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به منظور تحقق بند چ ماده ۱۰۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف است یک قطعه زمین یا واحد مسکونی مطابق با ضوابط و شرایط خاصی به پدر و مادر پس از تولد فرزند سوم و بیشتر (بعد از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰) اعطا کند. 

این اقدام فقط برای یک بار به صورت فروش اقساطی با دو سال تنفس و هشت سال اقساط انجام می‌پذیرد و سند مالکیت پس از پرداخت آخرین قسط، ظرف حداکثر یک ماه به مالکین تحویل داده می‌شود.