شناسهٔ خبر: 137976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور معاون توسعه مدیریت و معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

از اجرای پروژه های دولتی شهرستان تبریز و بستان آباد بازدید بعمل آمد

بازدید باحضور معاون توسعه مدیریت و معاون مهندسی و ساخت و ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی از اجرای پروژه های دولتی شهرستان تبریز و بستان آباد بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، در این بازدید که باحضور پاشازاده معاون توسعه مدیریت و رستمی مهر معاون مهندسی و ساخت  و سوداگری ذیحساب محترم اداره کل  و فراستی معاون  ذیحسابی اداره کل و  جعفریان رییس اداره حسابداری اداره کل و همکاران اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه ها نیز حضور داشتند، از مراحل اجرایی پروژه های ثبت احوال شرق تبریز(میرداماد)، سوله حوادث غیر مترقبه اداره کل پزشکی قانونی استان و همچنین کتابخانه عمومی بستان آباد بازدید بعمل آمد.

پروژه ثبت احوال شرق تبریز در زیربنای ۵۰۰ مترمربع با پیشرفت ۹۷ درصد در دوطبقه احداث گردیده که تاکنون برای اجرای آن حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه گردیده وامید است در ه‍فته دولت سال‌جاری قابل بهره‌برداری می‌باشد.

پروژه احداث سوله مدیریت بحران اداره کل پزشکی قانونی استان بازیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع در مرحله سفت کاری بوده که تا این مرحله حدود ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار تخصیص یافته است.

همچنین کتابخانه عمومی شهر بستان آباد با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع که دارای دو طبقه می باشد، که در مرحله نازک کاری قرار گرفته و تابحال مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده که ساختمان کتابخانه در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.